keskiviikon kollaasi


Taas muutama uutukainen. Noin niitä vaan välillä tulee.. Meidän vessan allaskaappi alkaa kyllä olla jo niin täynnä, etten saa sitä kohta enää kiinni. Oon yrittäny hivuttautua miehen puolelle hiljalleen omine tavaroineni, mutta en tiiä, että kauan se vielä toimii. Ehkä siinä vaiheessa asia huomataan, kun hän ei löydä enää omia tavaroitaan?

Meikkaaminen on kyllä nykyään jääny ihan kokonaan vaan arkimeikkiin, jossa ei siis paljon meikkiä käytetä. Sen takia olikin kiva, kun pääsiäisen aikaan lähdettiin oikeasti ulos ja sai laittaa itseään ihan ajan kanssa. Uusi luomivärikokoelma oli kyllä hintansa arvoinen (maksoi 2e). Pysyi ihan koko illan. Tykkäsin myös noista sävyistä. Oli melkein vaikea päättää, että millä värillä iltaan lähtee. Meikkivoide taas on ihan vaan heräteostos. Pyörin kaupungilla ja sitten yks myyjä halus laittaa mulle meikkivoidetta, että näkisin eron mun meikittömien kasvojen ja meikattujen välillä. En siinä vaiheessa kehdannut sanoa, että kyllä olen meikannut. Päätin vaan, että ehkä olisi aihetta tosiaan ostaa se meikkivoide.. Vartalonkuorinta taas on mukava lisä suihkuhetkiin saunan jälkeen. Iho tuntuu kuorinnan jälkeen hyvin pehmeältä ja tuoksuu hyvältä. Näihin kuviin oisin voinu lisätä myös mun uusimman suihkusaippuan. Se tuoksuu vaahtokarkeilta, teki mieli syödä se! Ja pitsiä. Ei varsinaisesti kuulu meikkeihin, mutta on aina hyvä juttu.

Aika vähän sitä oikeastaan tulee meikkejä yms ostettua ja näidenkään hinnat ei ihan hirveästi päätä huimanneet. Oon sitä mieltä, että jos tuote vaan toimii, niin merkillä ei väliä.

Meikkaamiseen liittyen mua odottais huomenna siveltimien pesu. Oon siinä todella laiska enkä tykkää hommasta yhtään. Sitä ennen pesen kumminkin omat kasvot ja nukahdan hetkeksi.

Kauniita unia teille.

Ruut

2 kommenttia

  1. Kauniit sävyt luomiväreissä. Itse päivitin juuri meikkejäni ja kosmetiikkaa, heitin myös vanhoja pois. Mies kun valitteli että hänen tavarat ei enää mahdu kaappiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on jännä miten niitä aina vaan kertyy sinne kaappeihin liikaa, vaikka kuinka yrittää karsia :)

      Poista