Mitä minulle kuuluu?



Sunnuntaita!

Instan puolella vähän jo pyytelinkin anteeksi sitä, että blogi on ollut hiljainen. Arki on vienyt mukanaan ja näinä menneinä viikkoina olen oikeasti halunnut panostaa työelämään, kun niin monta vuotta ehdin kotona odottaa, että töihin viimein pääsisin. Ajattelen, että se on ihan sallittuakin. Iltaisin olen ollut aika poikki siitä tiedon määrästä ja kaikesta uudesta, mitä minäkin päivänä oon oppinut ja tuntuu, että usein unnissakin pyörittelen erilaisia taulukoita ja järjästelmiä. Toisaalta taas samalla nautin tästä kaikesta ihan todella paljon. Kyllä tän ihmisen on vaan hyvä olla töissä, vaikka se aina tasaisin väliajoin tuntuukin vaikealta se herääminen :) 

Täällä on myös ollut meneillään monenlaista juttua ja niistä suurin on varmasti meidän tuleva muutto. Olenkin viimeisen viikon selaillut koneelta tämän asunnon kuvia ja huomasin, että olen oikeasti ottanut tosi vähän täältä sellaisia kokonaiskuvia, joten eilinen päivä meni kuvatessa. Onhan se toisaalta haikeaa täältä lähteä, mutta toisaalta enemmän innoissani olen siitä, että meidän reilun vuoden kestänyt asuntojen etsintä on päättynyt ja jos kaikki menee hyvin niin päästään joulua laittamaan sitten jo uuteen kotiin. Voin myös luvata, että sisustusjuttuja blogin puolelle on ihan varmasti tulossa taas vähän tiheämmin.. 

Täällä en olekaan sen kummemmin mitään laitellut enää. Joulukuusi mulle varastosta koittaa huudella. En oikeasti muista, että oisin koskaan pitänyt sitä näin pitkään varastossa. Mun suunnitelmissa on tietenkin aloittaa heti joulun laittaminen uuteen kotiin ja muutenkin saada koti pian nätiksi. Oikeasti joudun ehkä joidenkin asioiden kohdalla olemaan vähän kärsivällisempi ja mua on jo täällä usein toppuuteltu, että kaiken ei tarvitse heti olla valmista. Itse kun olisin suuntaamassa huonekaluostoksille jo vaikka tänään. Onhan se ihanaa, että on tuo järkevämpi osapuoli tuolla huutelemassa ja muistuttelemassa, mä oon sitten jossain muualla järjen ääni. Sen oon kumminkin päättäny, että joulukuusi meille tulee. Tulee se sitten ennen joulua tai sen jälkeen. Edes päivän aion siitä nauttia. Oon myös saattanu ostaa jo maton, tauluja ja muutamat verhot, että saadaan koti kodikkaaks sitten kun sinne mennään ;) 

Joulu lähestyy hurjaa vauhtia. Meillä löyty kaapista vielä edellisen vuoden suklaakalenteri, josta unohdettiin aukaista luukut. Kalenteri on nätti edelleen, mutta suklaita en uskaltais ihan heti syödä. Onhan se joulu muutenkin jo mielessä ja saa nähdä, että miten käy tän vuoden joulukorttien ja lahjaostoksillekin pitäisi lähteä yms. Onneks tässä on vielä aikaa ihan jokaisen asian suhteen ja uskon, että asiat hoituvat ajallaan ilman sen suurempia stressailuja. 

Just nyt aion ottaa kirjan käteen ja nauttia siitä, että tänään ei tarvitse kotoa lähteä mihinkään ja ne asiat, mitkä tänään hoidettavien listalla on, ne on jo puoliksi tehty. 

Oikein mukavaa ja leppoista ensimmäistä adventtia sinne. 

Ruut

10 kommenttia

  1. Anonyymi12/03/2017

    Siellä sitten samaa kuin täällä. Uusi työ on vienyt mennessään ja kaikki aika sekä energia menee uuden oppimiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellaista se on ja toisaalta sitä haluaa kyllä oikeasti keskittyä siihen uuteen työhön, se kun on aika tärkeää se.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos Katja. Tästä postauksesta on jo aikaa ja nyt voin todeta, että leppoista on!

      Poista
  3. Siellähän on kivoja juttuja tiedossa! Voin kyllä uskoa, että polttelee jo päästä laittamaan uutta kotia :) Kivaa ensimmäistä adventtia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Niin ne suunnitelmat sitten muuttu, mutta enää ei harmita ihan niin paljon kuin alussa.

      Poista
  4. Tunnelmallista adventtia! Ja, kuulostaa niin tutulta, itse kanssa heti vaan kaupoille ostoksille, kun taas puoliso sanoo että katsotaan ensin ja sitten vasta ostetaan kun tiedetään tarkkaan mitä tarvitaaan.
    Mukavaa puuhaa teillä siellä. Jään odottelemaan postauksia uudesta kodistanne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä ei nyt sitten tulekaan vaan ehkäpä kuvat vanhasta kodista kelpaa myös :)

      Poista
  5. Varmasti oli mukava päästä töihin! Ihanaa itsenäisyyspäivän aattoa <3

    VastaaPoista