Kosteutta kasvoille ja muutama muu uutuus



Kylpyhuoneeseen saatiin hankittua vihdoin ja viimein uusi hylly, joten sain lisää tilaa mun niin kovin tärkeille purkeille ;) Muutama uusi tuote olikin taas tullut hankittua. Niistä jotain vähän alempana..

En tiedä teistä, mutta mun mielestä välillä on aika kivakin puhella meikeistä tai rasvoista tms. Nytkin reissussa ollessa siskon kanssa vertaillaan meikkipussien sisältöä ja muistetaan kertoa uusista löydöistä. Toki testaillaan myös. Aika monet vinkit tulevatkin suoraan läheisiltä ystäviltä. Jos nyt ei ystävien meikkipussille kovin usein pääse on onneksi blogit. Täältä ainakin itse olen saanut niin hyviä vinkkejä erilaisiin tuotteisiin. Siksi kai niistä tykkäänkin kirjoitella. Hyvät löydöt kun kannattaa jakaa. Toki olen myös aika usein saanut palautetta, että te olette näistä tällaisista postauksista tykänneet :) 

Tässä nämä mun uutuudet..


Lumene Lähde Intense Hydration 24h tehokosteusvoide: Vielä toistaseks tuntuu vähän liian raskaalta iholle, mutta koostumuksesta tykkään silti. Uskon, että talvella oikein loistava tuote. 

Lumene Lähde Arctic Dew tehokosteuttava seerumi: Tätä kävin jo muutaman kerran kaupassa etsimässä ja viimein se sinne tuli. Tiesin, että tykkäisin ja nyt jo muutaman viikon jälkeen olen ollut todella tyytyväinen. Itselleni riittää vain pieni pisara tuota iltaisin ja aamuisin kasvovoiteen alle ja iho tuntuu todella pehmeältä, ei yhtään kuivalta. 

Garnierin kosteuttava kangasnaamio: Naamioista olen tykännyt aina, mutta nyt taisin löytää oman suosikkini. Tykkäsin todella paljon siitä, että tämän naamion kanssa ei tarvitse kovin läträillä vedellä eikä irroitella naamiota kymmeniä minuutteja. Kangasnaamio vain kasvoille ja 15 min päästä pois. Mukana tulevat ohjeet olivat selkeät ja naamio pysyi kasvoilla hyvin. Mies ehkä vähän säikähti saunasta tullessaan ;) Naamion jälkeen iho oli todella pehmeä!

Maybelline Lash Sensational ripsari: Tämän ostin laivalta ihan sen takia, että sisko tätä suositteli ja ripsarin hinta laivalla oli todella alhainen. Ripsivärin suhteen en ole kovin vaativa ja minulle riittää se, että se pysyy hyvin ja lähteekin jotenkin pois. Olen tästä tykännyt kyllä, mutta niin olen tykännyt monesta muustakin. Plussaa laivalla ollut edullinen hinta. 

Nyxin väritön puuteri: Tämän ostin talvea ajatellen. Silloin iho muutenkin vaaleampi eikä meikkivoiteen jälkeen kovin värikästä puuteria tarvitse tai ainakin näin muistan lukeneeni ;) Tätä en ole vielä edes avannut ja ehkä vähän epäilenkin, että toimiiko, mutta tämän merkin tuotteisiin olen aiemmin ollut tyytyväinen, joten siksi uskalsin tuotteen ostaa. 


Eiköhän näillä tuotteilla taas hetki pärjätä. Tän torstain paras kauneusjuttu olikin oikeasti muuten ihan muulla kuin kotona. Pääsin nimittäin pitkästä aikaa kampaajalle. Vuosi sitten olin viimeksi käynyt, joten kyllä tuntui aika luksukselta siinä kampaajan tuolissa istua. 

Näihin onnellisiin tunnelmiin on hyvä lopettaa ja kellokin alkaa olla sen verran paljon, että tää nainen menee pesemään ripsarit pois ja laittaa silmät kiinni. 

Toivottavasti teillä oli mukava torstai. 

Ruut

Ei kommentteja