Keskiviikon kollaasi

Aika monessa blogissa on nyt kiertänyt haaste, jossa esillä omat kuvat Facebookin profiilista. Osaltaan siksi, että sinne ensimmäinen kuva taisi tulla laitettua 2007, joten aika monta vuotta Facebookkia jo takana. 

Itse päätin silloin bloggaamisen aloitettuani, että Facebook olisi se kanava vain minulle ja ystävilleni.  Halusin, että olisi joku paikka, minne voisin laitella kuvia just silloin kun siltä tuntuu ja mitä kuvia vaan. Kuvia, missä olen ystävieni kanssa ja vähän henkilökohtaisempia juttuja. Mulle Facebook on ollut aina hyvä kanava pitää yhteyttä ystäviin. Toki nykyään häiritsee ne kaikenlaiset mainokset jotka peittää alleen kaiken sen, minkä alunperin ehkä halusin nähdä. Varsinkin kun en sitä ihan joka hetki selaile. 

No, sitten niihin kuviin. Kyllähän siellä oli vaikka minkälaista profiilikuvaa. Tässä pieni kollaasi niistä. Ei ihan järjestyksessä kuvat, mutta yrittäkää kestää. 

2007 (alhaalla vasemmalla) Minä hevosten luona. Tykkäsin tästä kuvasta jotenkin tosi paljon. Aito tilanne ja hyvä hetki ja hevoset nyt on muutenkin mun mieleen. 

2008 (ylhäällä vas) Wienissä jouluna. Asuin silloin tuolla ja kuva otettu kun vietettiin ystävän kanssa läksiäisiä ja käytiin vielä illalla käppäilemässä ja ihailemassa jouluista Wieniä. 

2009 (alhaalla oik) Mökillä kesällä. Nojaan seinään ja näytän mietteliäältä. Veljeni otti kuvan ilman, että tiesin. Parhaita kuvia tuleekin just silloin. Oon äärettömän huono olemaan valokuvattavana. 

2010 (ylhäällä oik) Vappuhulinoissa. Jotenkin mun tukka näyttää ihanan paksulta ja oli aika tumma. 

2011 (keskellä ylhäällä) Veljen häissä. Kuvasta leikattu muut sisarukset pois. 

2012 (keskellä oikealla) Tältä vuodelta olikin aika monta kuvaa saman pikkusen kanssa. Sisko sai lapsen ja musta tuli heti läsnäoleva täti ;) No, A tais tykätä seurasta myös.. 

2013 (ylhäällä toinen oikealta) Taitaa olla mun ainut peilin kautta otettu kuva. Kuva otettu Jyväskylän Marimekon liikkeessä. Meillä oli meneillään Jyväskyläläisten sisustusbloggaajien tapaaminen ja itse olin mukana edellisen blogini kautta. 

2014 (vasemmalla keskellä) Serkkuni luona. Hänen vauvajuhlissaan. Olin just edellisenä yönä tullut Lanzarotelta, joten vähän on väsynyt kuva :)  Siinä jo hiukset taas ihan vaaleat. 

2015 (alhaalla kesk) Minä veneessä. Kuvaa jotenkin hyvin mua. 

2016 (toinen oikealta) Talvinen kuva. Oli kylmä ja hupulle oli käyttöä. Otettu muistaakseni joulukuussa vanhempieni luona. Oltiin porukalla ulkoilemassa ja se oli kiva päivä se. 

Suurin muutos taitaa olla hiusten väri. Tähän kollaasiin ei tullut yhtään kuvaa lyhyemmällä tukalla, vaikka niitäkin muutama tuolla oli. Kai sitä on vähän vanhentunutkin, mutta ihan vähän vaan ;) 

Mä täällä jatkan keskiviikon viettelyä. Ihan hetkessä ei taida tämän operaation jälkeen parantua, mutta hiljalleen. Odotan vaan sitä, että pääsen syömään kunnolla. 

Nyt kumminkin ihan pieneks hetkeks tuonne aurinkoon.. 

Ruut

3 kommenttia