Milloin viimeksi..

Seisoin eilen ulkona pakkasessa ja yritin ottaa kuvia oravista. Ne seuras tarkkaan mun liikkeitä ja onnistu lähinnä pysyttelemään poissa näkyvistä. Hauskan näkösiä eläimiä ja usein niiden juoksentelua tulee seurattua. Täällä meillä asuu yks orava joka juoksee joka päivä puhelinlankoja pitkin tuonne kauemmas. Ollaan mietitty, että taas sillä on työpäivä ohi ja se on palaamassa kotiinsa ;) Noin muuten en tiedä niistä lähes mitään, joten kuvat saavat riittää. 

Huomasin viime viikolla tämän ihanan naisen blogista tällaisen hauskan postauksen. Hetken mietin, että oonko tehny näitä tällasia jo liikaa, mutta tuleepahan samalla vähän mietittyä tätä omaa elämää tässä ja se jos mikä on välillä tarpeen. 


Milloin viimeksi?

Ilahduin.. Varmaan melkein päivittäin jostain. Eilen ilahduin viestistä, jossa kerrottiin, että mua kaivataan ja mun olis aika tulla kotiin takaisin. Tänään siitä kun mulle oltiin hankittu hyvin mieleinen leffa, jonka voisin tänään katsoa, kun oon kotona päivän yksin. 

Nauroin.. Tätäkin varmaan lähes päivittäin. Eilen viimeks, aika monta kertaa. Tänään en oo täällä yksin vielä naureskellu.. Nyt muuten muistankin, että nauroin aamulla, kun onnistuin säikyttämään tuon toisen nousemalla ylös hetkeks :) 

Itkin.. Tais olla sunnuntaina omien juttujen takia ja tänään, kun kuuntelin ystäväni surua. 

Suutuin.. Harvoin suutun sillai oikeasti. Joskus harmittaa enemmän, mutta en siltikään kovin vihainen oo. 

Harmistuin.. Nyt viimeiset päivät on harmittanut kaikki paperihommat ja säätäminen niiden kanssa ja yks työpaikkajuttu. 


Kokeilin jotain uutta.. Tiistaina Kuopiossa mun teki äkkiä mieli pirtelöä ja sellasen ostin ja tykkäsin! Minä, joka en koskaan sellasta syö tai yleensä edes sitä alas saa.

Urheilin.. Oon nyt yrittäny lenkkeillä ja jumppailla lähes joka päivä. Edes vähän.


Häkellyin.. Välillä tuo toinen osaa yllättää.

Luin.. Eilen aamupäivällä luin kirjaa. Tänään en ole vielä ehtinyt. 

Herkuttelin.. Mummo tarjos eilen kakkua ja suklaata. 

Ostin.. Shoppailen nykyään todella harvoin ja vaatteet lähinnä vain reissuilta. Tiistaina ostin Kuopiosta sukkia, koska kaikissa mun sukissa oli reikä. 


Tapasin.. Eilen tapasin isovanhempiani ja nyt alkuviikosta muutamaa ystävää, joita nään harvemmin, koska välimatka on pitkä

Päätin.. Vuoden alusta taisin päättää taas ryhdistäytyä tuon liikunnan suhteen, vaikka kyllä täällä liikuttu on. Päätin myös, että en stressais liikaa asioista joille en voi mitään. Yleensä pystyn aika hyvin päätökseni pitämään, mutta tuo stressaaminen on hieman ongelma.. 

Inspiroiduin.. Usein katselen kuvia eri aiheista ja etenkin ruokaa miettiessä saan kuvista ideoita, mitä meillä syötäisiin. Myös meikkivideoista tykkään ja innostun itsekin meikkailemaan ja kokeilemaan uusia juttuja niitä katsellessa. Eli varmasti viikottain, jos nyt ei ihan päivittäin inspiroidun jostain.. 


Mukavaa torstaita. Mä oon eläny tässä muutaman päivän aina päivän edellä ja nyt on jo perjantain fiilis, mutta toivottavasti se säilyy vielä huomiseen :) 

Ruut

3 kommenttia

  1. Niin ihanat luontokuvat :) Pitänee vkl itsekin suunnata kameran kanssa luontoon pitkästä aikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä mukavaa se ja olisin itsekin luonnossa niin mielelläni kuvailemassa aina vaan kun mahdollisuuksia siihen on :)

      Poista
  2. Ihana olet itse! Kiva kun tartuit haasteeseen! ❤️

    VastaaPoista