lomailua ja koti-ikävää


Heippa ja mukavaa maanantaita. 
Päivä on alkanut tuttuun tapaan muutamalla kupilla kahvia. Kahvi tosin on nautittu täällä vanhempieni luona. Tulin lomalle muutamaksi päiväksi. Piti tulla jo pari viikkoa sitten, mutta äitin työvuorot oli nyt vähän paremmat. Eilen ajeltiin tänne ja vähän ennen pihaa sanoin tuolle toiselle, että mulla on ihan kamala ikävä sinua. Onneks mun ajatukset on jo hiljalleen tullu tutuiksi, eikä ihan jokaista lausetta tarvitse kovin selittää. Vähän jo etukäteen se ikävä siis iski ja hyvä etten hypänny mukaan autoon illalla ja lähteny kotiin (vähän aikaa roikuin hihassa, vaikka ihan vapaahetoisesti täällä oon ja tänne halusin. Pistän tän sen piikkiin, että oon nainen ja se on ihan ok kaivata jotain ja vaikka heti). 




Tiedossa olisi pianon pimputtelun ja kirjojen lukemisen lisäksi ystävien kanssa kahvittelua ja reissu Kuopioon. Vähän erilaisia arkipäiviä mulle siis. Eiköhän ne muutamat päivät ihan hyvin mene näissä tunnelmissa. 

Oikein mukavaa alkanutta viikkoa myös sinne teille. 


Ruut

Ei kommentteja