Mun vuosi 2016


1. Mitä sellaista teit viimeksi kuluneen vuoden aikana, mitä et ole koskaan ennen tehnyt?

Kävin Porvoossa, onnistuin nappaamaan häissä hääkimpun ( tästä olen vieläkin yllättynyt) ja pääsin hoitamaan ensimmäistä omaa Orkideaa, joka ei muuten nyt voi enää kovin hyvin.. 


2. Oletko kyennyt pitämään itse itsellesi viime uutena vuotena tehdyt lupaukset?

Toivoin, että osaisin olla onnellinen jokaisesta päivästä (piti kurkata tuolta vanhasta blogista). Luulen, että olen sen jotenkin pitänyt. Ihan joka päivä ei ole naurattanut, mutta varmasti onnenhetkiä on jokaisesta päivästä löytynyt. 

3. Tuliko elämääsi uusia ihmisiä kuluneen vuoden aikana?

Aika monta. Mun veli ja hänen vaimonsa saivat pikkuisen pojan, johon pääsin tutustumaan ja lisäks miehen sukulaisia ja ystäviä on tullut tavattua tässä pitkin vuotta. Tapasin myös serkkuni häissä hänen tuoreen vaimonsa sukua. Lisäks tulee mieleen ainakin kaks uutta ihanaa naista mun elämässä. 

4. Menetitkö ketään läheistäsi?

En. 

5. Missä matkustit?

Tallinnassa ja Kreetalla ja aika paljon tuli myös kierreltyä täällä Suomessa mulle ihan uusissa paikoissa. 

6. Mitä sellaista toivoisit itsellesi, mitä et viimeksi kuluneen vuoden aikana saanut?

Oon yrittänyt puhua meille koiranpentua jo jonkin aikaa, joten vaikka se nyt tähän.. 

7. Mikä päivämäärä kuluneelta vuodelta tulee aina muistuttamaan sinua nimenomaan tästä vuodesta?

Kotona ollessa päivätkin menevät sekaisin, joten päivämäärätkään eivät kovin mieleen jää. 

8. Mikä on suurin saavutuksesi kuluneen vuoden aikana? 

Se, että oon näinkin onnellinen, vaikka olosuhteet on ollu välillä hyvinkin hankalia. 

9. Mikä oli suurin pettymyksesi?

Ihmisiä kun ollaan niin välillä sitä kohtaa asioita, jotka aiheuttaa suuria pettymyksiä, mutta ei niistä tässä enempää.. 

10. Sairastitko tai loukkaannuitko?

Kipuilin lähinnä ja muutaman flunssan sairastin. 

11. Mikä oli paras ostoksesi?

Tuolle toiselle ostin mielestäni muutaman tosi kivan jutun ja ehdottomasti mun Kånken oli kyllä paras juttu, minkä oon saanu. Itselleni en ole ostanut paljon mitään. Talvitakki oli kyllä kiva ja muutama kynsilakka :) 


12. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?

Elämiseen (asunto yms laskuihin). 

13. Mistä ihan todella innostuit?

Retkeily ja geokätköily. 

14. Mikä laulu tulee muistuttamaan sinua kuluneesta kaudesta?

Tulee heti mieleen muutama, mitä ollaan yhdessä täällä soitettu välillä montakin kertaa:

Paula Vesalan: Tequila
Antti Tuiskun: En kommentoi 
Valbeat: For Evigt

hih, eli aika monenlaista.. 

Mun oma suosikki on Egotrippi: Mestaripiirros. Bändin muuten näin kesällä livenäkin.. 

15. Viime kauteen verrattuna, oletko:
onnellisempi vai onnettomampi, onnellisempi!!!!

laihempi vai lihavampi, lihavampi (saan edelleen kuittailuja siitä, että rakastuessaan ihmiset yleensä laihtuvat :D mutta siis mä oon vaan hyvilläni, että joku on saanu mut syömään.. 

rikkaampi vai köyhempi, rahallisesti en kovin rikas, mutta muuten paljon rikkaampi. 

16. Mitä toivoiset tehneesi enemmän ja mitä vähemmän?

Enemmän olisin voinut liikkua ja vähemmän murehtia. 

17. Miten vietit joulua? entä juhannusta?

Joulu oltiin molempien sukulaisten luona. Juhannuksen olin mun perheen luona yksin (tai oli mulla siinä meidän sukua ympärillä aika monta tyyppiä). 

18. Rakastuitko?

Mun elämän ihmisiin, aina vaan enemmän :) ja tuohon toiseen toki myös. 

19. Mikä oli lempitelkkariohjelmasi?

Downsiftaajat, Gilmore Girls, Oc Täydelliset naiset, Ota rahat ja juokse, Haluatko Miljonääriksi, Greyn Anatomia, Modus, Roba..  nyt ainakin koukutti mut telkkarin ääreen ja moni muu.. 

20. Mikä oli paras lukemasi kirja?

Nainen junassa jäi mieleen kirjana, joka oli pakko lukea lähes heti loppuun. 

21. Mitä halusit ja sait? 

Meille yhteisen kodin :) Ihan hirveen määrän pusuja ja haleja ;) 

22. Mikä oli vuoden paras elokuva?

Elokuvissa kävin muutaman kerran ja sieltä jäi mieleen uusin Bridget Jones. 

23. Mitä teit syntymäpäivänäsi ja paljonko täytit?

Tuo oma rakas vei mut syömään mulle ihan uuteen paikkaan Jyväskylässä. Ruoka oli todella hyvää ja muutama lasi kuohuvaa siinä veden äärellä auringonpaisteessa sai koko illan tuntumaan aika ihanalta. Täytin 35!!!!

24. Kuinka määrittelisit tyylisi kuluneen vuoden aikana? 

No aikalailla kotiasuissa on menty. Tuolla toisella on riittäny huumoria mun asuista ;) 

25. Ketä kaipasit?

Hautuumaalla käydessä olisin niin kovasti toivonut, että H olis ehtiny nähdä ihmisen joka siinä mun rinnalla oli. Se tais olla yks tunteellisimmasta päivistä. Toki kaukana asuvia ystäviä on myös aika usein ikävä. 

26. Kuka oli paras tapaamasi ihminen?

Veljeni poika. Toisaalta oon myös onnellinen, että jouluna kävin katsomassa toista pappaani sairaalassa. 

27. Mitkä viisi asiaa asetat tavoitteeksi vuodelle 2017? 

Ehkä mä vaan jatkan samalla tavalla kun tähänkin saakka. Olemalla oma itseni. 

Ruut

2 kommenttia

  1. Ihana postaus! Paljon samoja mullekin tärkeitä ja mieleen jääneitä asioita toit esille. Ihanaa uutta vuotta Ruut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näitä on kyllä välillä ihan hauska tehdä, jos vaan aikaa on :) Kiitos Jaana ja oikein ihanaa uutta vuotta myös sinne!!

      Poista